Εγγύηση Προϊόντων

Τα προϊόντα της ιστοσελίδας μας καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δυσλειτουργίας, είναι αναγκαία η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς - νόμιμη απόδειξη αγοράς ή τιμολογίου αγοράς, και η συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή του στην εταιρεία izoom.gr είτε στον κατασκευαστή όπου καλύπτει απευθείας ο ίδιος το είδος.

 

Όροι Εγγύησης Προϊόντων

Η εγγύηση ισχύει μόνο αν το Πιστοποιητικό Εγγύησης έχει συμπληρωθεί πλήρως, φέρει την σφραγίδα του καταστήματος και συνοδεύεται από το πρωτότυπο τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς. Δεν καλύπτονται από την εγγύηση οι χρεώσεις και οι κίνδυνοι που σχετίζονται με τη μεταφορά του προϊόντος προς επισκευή, καθώς επίσης και με την εγκατάσταση του προϊόντος και όποια άλλα έξοδα έμμεσα ή άμεσα σχετίζονται με την επισκευή του. Όλες οι επισκευές της εγγύησης πρέπει να γίνουν από τον μεταπωλητή ή τον αντιπρόσωπο του.

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει: Περιοδικούς ελέγχους καλής λειτουργίας, συντήρηση και επισκευές ή αλλαγή ανταλλακτικών που οφείλονται σε φυσιολογική φθορά, επισκευές, μετατροπές ή καθαρισμούς που έλαβαν χώρα σε κέντρο service μη εξουσιοδοτημένο από τον αντιπρόσωπο. Λάθος χρήση, υπερβολική χρήση, χειρισμό ή λειτουργία του προϊόντος κατά τρόπο μη σύμφωνο με τις οδηγίες που περιέχονται στα εγχειρίδια χρήσης και στα σχετικά έγγραφα χρήσης, συμπεριλαμβανομένων: πλημμελούς φύλαξης, πτώσης, υπερβολικών δονήσεων,  προϊόν που χρησιμοποιείται πέραν των προδιαγραφών για τις οποίες κατασκευάστηκε δεν καλύπτεται από εγγύηση. Σύνδεση του προϊόντος με εξοπλισμό που δεν είναι συμβατός ή εγκεκριμένος από τον κατασκευαστή. Ζημιές που προκαλούνται ενδεικτικά από αστραπές, νερό ή υγρασία, φωτιά, δημόσιες αναταραχές, λάθος τάσεις του δικτύου παροχής ρεύματος, λάθος κλιματισμό ή οποιοδήποτε λόγο που είναι πέραν από τον έλεγχο του αντιπροσώπου. Ηχεία που εκτέθηκαν σε ισχύ μεγαλύτερη από αυτή που ήταν σχεδιασμένα.

 

Η εγγύηση προσφέρεται σε οποιοδήποτε άτομο κατέχει νόμιμα το προϊόν μέσα στο χρόνο διάρκειάς της. 

Η εγγύηση αποτελεί :
1ον την επισκευή του προϊόντος,
2ον την αντικατάσταση του προϊόντος,
3ον πλήρη αποζημίωση του αγοραστή σε περίπτωση μη δυνατότητας επισκευής ή αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211-4153667 είτε μέσω e-mail info@izoom.gr..